Tweede ‘Women in technology’-campagne gelanceerd



VINCI Energies, specialist in digitale transformatie en energietransitie, lanceert een tweede ‘Women in technology’-campagne, om het aantal vrouwelijke werknemers omhoog te krijgen. Het bedrijf is gekend om haar diversiteits- en inclusiviteitsbeleid. Voor veel ondernemingen is Internationale Vrouwendag elk jaar weer het moment om hun vrouwelijke werknemers in de kijker te zetten en te onderstrepen wat ze doen om vrouwen gelijke kansen en waardering te bieden. Lovenswaardig, maar het ideaal is natuurlijk om die inspanningen elke dag in de praktijk te brengen, voor vrouwen en andere, non-binaire genderidentiteiten en dat hebben ze bij VINCI Energies goed begrepen. Met de ‘Women in technology’-campagne, die dit jaar zijn tweede editie kent, wil het bedrijf in België ook in 2022 blijven inzetten op meer variatie, en specifiek meer vrouwen op de werkvloer. De campagne omvat verschillende initiatieven om hun vrouwelijke werknemers in de kijker te zetten en meer vrouwen aan te trekken in de traditioneel eerder mannelijke sectoren waarin het actief is (industriële automatisering, energie-, transport- en communicatie-infrastructuur, gebouwtechnieken, brandbeveiliging en facilitaire diensten).
Guy Leysen
08-03-2022


 Naar de website >>


Copyright © 2022 Business Interactive Media
Contact us :

Designed by ICI Solutions